ANIME AVATARS!

pc_assassin

New Member
Jul 29, 2019
1,809
-2
1
◉_◉

You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die! You must die!

Bring it on!

KuyxB0M.jpg


Sent from my tüber-powerful tablet that I got for $40 new. -Using potato waves!
 

Nisteth

New Member
Jul 29, 2019
31
-1
0
Pokemon never really caught my interest. I would play about a week and then stop cause I hate grindy games.
It took me a whole year to defeat the elite four in Pokemon Diamond.
12 months.
52.1775 weeks.
365 days.
8,765.81 hours.
525,949 minutes.
31,560,000 SECONDS.
 

Nisteth

New Member
Jul 29, 2019
31
-1
0
By "defeat" I mean that I spent 1 entire year repeating the battles, grinding my pokemon, etc. It's no wonder I maxed out the time counter on that game.
 

HeilMewTwo

New Member
Jul 29, 2019
1,179
-45
0
By "defeat" I mean that I spent 1 entire year repeating the battles, grinding my pokemon, etc. It's no wonder I maxed out the time counter on that game.
Ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!
 
  • Like
Reactions: LivingAngryCheese

Nisteth

New Member
Jul 29, 2019
31
-1
0
Ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!
Hey, you try beating that godforsaken spirittomb without any action replays, and nothing except some of the best pokemon you had and a god damn Torterra.
 

RJS

New Member
Jul 29, 2019
487
-2
0
I have to admit, I only ever got one pokemon to level 100. Funnily enough, it was a Mewtwo :p
 

Nisteth

New Member
Jul 29, 2019
31
-1
0
It was so easy! XD I sweeped her with just my Torterra.
Fuck you, that was my first Pokemon game and I had no idea what EVs or IVs even were. Hell, I never even bred anything. You try doing something like that and let's see how far you get, o pokemon sensei who has apparently completed every god damn challenge on the list.
 

RJS

New Member
Jul 29, 2019
487
-2
0
Not sure whether to facepalm or highfive you for that. o_O
Well it had over 400 Special Attack, with a moveset of Psychic, Recover, Shadow Ball, and Focus Blast. It could basically one shot quite a wide variety of pokemon :p
 

HeilMewTwo

New Member
Jul 29, 2019
1,179
-45
0
Fuck you, that was my first Pokemon game and I had no idea what EVs or IVs even were. Hell, I never even bred anything. You try doing something like that and let's see how far you get, o pokemon sensei who has apparently completed every god damn challenge on the list.
I don't ever bother with IV's or EV's on my first play through. I just grind like a motherf***er. :3
 

Nisteth

New Member
Jul 29, 2019
31
-1
0
I don't ever bother with IV's or EV's on my first play through. I just grind like a motherf***er. :3
EVs increase depending on what pokemon you battle. Therefore, if you were grinding a specific pokemon (like only absols or something, as an example) then you were grinding a specific stat.

Even if you didn't, I highly doubt that you're telling the truth. Almost everybody I know who actually plays pokemon agrees that the elite four from pearl and diamond are the hardest in the series, let alone the champion.
 

HeilMewTwo

New Member
Jul 29, 2019
1,179
-45
0
EVs increase depending on what pokemon you battle. Therefore, if you were grinding a specific pokemon (like only absols or something, as an example) then you were grinding a specific stat.

Even if you didn't, I highly doubt that you're telling the truth. Almost everybody I know who actually plays pokemon agrees that the elite four from pearl and diamond are the hardest in the series, let alone the champion.
Are you kidding? Cynthia may be the hardest champion, but on sheer strategy and moveset alone the Unova elite four far outrank any other. And yeah I realise that, it isn't really EV training if you do it like that though because the pool becomes so polluted.

EDIT: Also really? You think I'm lying? Torterra is a very powerful Pokemon with a very solid moveset. I had my Torterra at level 70 by that point as well, it isn't hard to sweep at that point.
 

Sempuh

New Member
Jul 29, 2019
26
0
0
Are you kidding? Cynthia may be the hardest champion, but on sheer strategy and moveset alone the Unova elite four far outrank any other. And yeah I realise that, it isn't really EV training if you do it like that though because the pool becomes so polluted.

EDIT: Also really? You think I'm lying? Torterra is a very powerful Pokemon with a very solid moveset. I had my Torterra at level 70 by that point as well, it isn't hard to sweep at that point.
Only good grass starter is Treecko
 

Utopiaman

New Member
Jul 29, 2019
38
0
0
i remember i got torchic all evolved and like either level 79 or 127 in ruby (on gameboy) (i was bored with my gameboy, lots of time and warmth by the generator on the roof of my houseboat (got the game from someone who had every pokemon even all legendaries but I was an idiot and deleted the save :( ) too bad it got destroyed (the gameboy)