English:
Nick: Pastortom
Country: Norway
Experience with FTB: Newly started, been playing for a week, and gotta say I love it. Im alltogether new to minecraft, but learning really fast. Got some experience with FTB machines in general, and computercraft.
About yourself: Like to meet new people. Helpful, nice and good morale.
What are your ingame "plan"?: Invest alot of time to build a nice castle that will last a good while. The 4 other server sIve been on the last week, Ive invested about 70 hours in, and its all wasted due to immense server problems and rollbacks. Its really demotivating, so Im looking for a stable server where I can merely invest alot of time and build up my game. Love to help out and discover new things about the game. Just recently learned how to use turtles and quarries, and hope this is part of the server as well as Twilight Forest. Not to mistake me for a lazy player, as I like to progress from manual mining, and then to more automated mining later on in the game.
Norwegian:
Nick: Pastortom
Country: Norway
Experience with FTB: Startet nylig, spilt i litt over en uke, og må si jeg elsker spillet. Ganske ny til minecraft generelt, men lærer fort. Har noe erfaring med computercraft og FTB generelt
About yourself: Imøtekommende, hjelpsom, hyggelig og liker å ha det gøy.
What are your ingame "plan"?: Bruke mye tid på å bygge ett fint slott som vil vare lenge. De 4 andre serverne jeg har testet ut den siste uken, har jeg investert rundt 70 timer og mistet alt grunnet alvorlige server-problemer og rollback's. Veldig demotiverende. Så leter etter en stabil server jeg kan bruke masse tid på. Digger å hjelpe folk og finne ut mere om spillet. Lærte meg nylig å bruke turtles og quarries, og håper dette er en del av serveren så vell som Twilight Forest. Jeg forstår godt hvordan spillet fungerer, og vil nyte det så godt jeg kan, så tålmodig manuell mining er absolutt noe jeg er klar for, for å så bygge meg opp for mere automatisk mining senere i spillet som turtles/quarries.