Whitelist Server Fanzypants FTB [Whitelist] [Hard] [Scandianvian]

  • This section is now closed. Server owners can remake their threads in the new server section here. If you are looking for a server you can use both this section and the new section for the time being.

2122000nrm

New Member
Jul 29, 2019
66
0
0
Nick: 2122000nrm
Age: 14
Country: USA
Experience with FTB: Very good with most mods including Buildcraft, Ic2, and RP2
About yourself: Love FTB
What are your ingame "plan"?: Build factories, play some ol' Feed the beast and have fun
 

Akuma182

New Member
Jul 29, 2019
2
0
0
Nick: akuma182
Age: 18
Country: Norway
Experience with FTB: Jeg har spillt ftb siden November, jeg har vært innom alle "modpackene".
About yourself: Jeg er en spill interessert gutt, som har lett lenge etter en god norsk server å game på.What are your ingame "plan"?: Planen min er komme til å endgame med de fleste modsa.
 

askingtime

New Member
Jul 29, 2019
1
0
0
Nick: askingtime
Age: 15
Country: Norge
Experience with FTB: Jeg har spilt en del tekkit og har også mye erfaring fra single player FTB. Jeg er ganske god med redpower, industrialcraft 2 og buildcraft, men jeg har holdt på med twilight forest og litt med bier.
About yourself: Jeg bor i Trondheim og går i 9 klasse. Jeg trener klatring og litt løping, og spiller mye minecraft og FTB.
What are your ingame "plan"?: Tenker å lage et stort sorterings system, og kanskje prøve ut applied energistics (hvis den er med i mindcrack pakken), og ellers lage et system for alle typene energi. Gleder meg sykt=)
 

Hans-Jørgen Sand

New Member
Jul 29, 2019
1
0
0
Nick: hansjsand
Age: 19
Country: Norway
Experience with FTB: Mediocre to adequate. I've been around since the beginning, but mostly focused on the big mods and picked up information as I went along.
About yourself: 19 year old kid from Fredrikstad looking for a solid server that I might enjoy? Not that much more to tell...
What is your ingame "plan"?: First: Gather iron. Then: Gather some more iron. And then: Build a bloody quarry so I don't have to run around and gather all that bloody iron.
Meh... Mostly just learn mods I don't already know, and maybe breed some bees.
 

wreeby

New Member
Jul 29, 2019
1
0
0
Nick: wreeby
Age: 16
Country: sweden
Experience with FTB: 3-4 månader
About yourself: jag är en hjälpsam spelare som är aktiv och älskar minecraft (FTB)
What are your ingame "plan"?: ha kul göra coola saker
 

Urutta

Member
Jul 29, 2019
8
0
16
Nick: Urutta
Age: 17
Country: Denmark
Experience with FTB: jeg har spillet det siden omkring Jul mest på en af mine venners server men så blev han en troll greifing admin og ødelagde alle mine ting jeg havde lavet på serveren og så gad jeg ikke rigtig spille på den server længere men jeg er okay god til FTB især omkring thaumcraft og Bi tingende
About yourself: jeg er en meget stille dreng som nyder at spille minecraft og andre samle/bygge spil fordi det giver en følelsen om at man er fri og er fuldstændig frit stillet til at bygge og lave lige hvad man vil :p jeg har okay meget tid udover når lektier regner ned over mig men det er ikke konstant så det meste af tiden ville jeg kunne være på meget.
What are your ingame "plan"?: jeg har tænkt mig at finde et wasteland biome og slå mig ned i så jeg ikke døjer med regn og jeg syntes farven vandet har er mega fed og så vil jeg starte lige så stille ud med at lave nogle få ''starter'' maskiner og så begynde lidt på både thaumcraft og bi'er og så må jeg lidt vente og se om hvad jeg så vil efter det :-D
 

Deianaor

New Member
Jul 29, 2019
9
0
0
Nick Deianaor
Age:27
Country:Norway
Experience with FTB: Some on my own server but got tired of playing alone. Before i have been playing tekkit
About yourself:Just a game loving guy who really enjoys building stuff
What are your ingame "plan"?: Nothing much just have fun and maybe join in some comunity builds
 

postmannen

New Member
Jul 29, 2019
1
0
0
Nick: Postmannen
Age: 18
Country: Norge
Experience with FTB: Spilt en del, kan bygge middels vanskelige maskiner, men ikke noe overkonplisert
About yourself: Rimelig gjennomsnittelig gamer. liker tør humor, og farmer alt som kan farmes
What are your ingame "plan"?: Finne et sted å bo, bygge en base, farme ting
 

Reverse_Rush

New Member
Jul 29, 2019
4
0
0
Nick:Reverse_Rush
Age:15
Country:Finland
Experience with FTB: Over 6 months. Very experienced in my own opinion
About yourself:Love FTB and want to experience it with other people instead of just singleplayer
What are your ingame "plan"?:Get as much stuff done as possible and do as much stuff with other people as possible
 

FTB-player

New Member
Jul 29, 2019
2
0
0
My nick is: manman568
age: 11
from: norway
i have played some multiplayer on feed the beast but i never found a Norwegian one i have played it for a while and im very often on the servers at least when i can
my ingame plan is to: be like AnderZel and get a tree house and stuff :p
about myself: im 11 years old and live in norway i play fairly alot and i love minecraft and other good games i specially love mineacraft and i play on Packard bell
 

Lasse Sviland

New Member
Jul 29, 2019
1
0
0
Nick: l_a_s_s_e
Age: 19
Country: Norge
Experience with FTB: Har ikke spilt feed the beast før, men har spillt endel tekkit tidligere og har derfor erfaring med endel av pluginene.
About yourself: Jeg er 19 år fra Oslo. Jeg har spillt endel minecraft helt siden alfa og har spiltt på en del servere. For omtrent et år siden begynnte jeg å bli ganske lei av vanilla minecraft og prøvede meg på flere modpacs, blandt annet tekkit. De siste 6 månedene har jeg omtrent ikke spillt minecraft, nå er jeg tilbake og ønsker å prøve meg på feed the beast :)
What are your ingame "plan"?: Jeg liker å lage mer avansere/komplisere maskiner og systemer. Jeg har ikke noen konkret plan om hva jeg kommer til å bygge, men ønsker å sette meg inn i endel av de modsene jeg ikke har erfaring med tideligere :)
 

sivi

New Member
Jul 29, 2019
1
0
0
Nick: sivikiwi123
Age: 14
Country: Norge
Experience with FTB: Har sett alle videoene til DW20 så jeg kan en del om det.
About yourself: Har litt sær humor men er ellers hyggelig.
What are your ingame "plan"?: Å bygge meg en base som jeg kan lage masse turtels og computere i.
 

Buggati9449

New Member
Jul 29, 2019
18
0
0
Nick: Bugg
Age:15
Country: Sweden but i speak english much better, so talk to me in english
Experiance with FTB: a 9/10, i know how to use most mods except redpower
About yourself: im a friendly guy who is looking for a mindcrack server to play FTB on
What is my ingame plan: i want to build a large base in the side of an extreme jungle and explore mods i dont know how to use
 

night767

New Member
Jul 29, 2019
1
0
0
Nick: night767
Age: 27
Country: norge
Experience with FTB: spilt ftb siden starten
About yourself: er en aktiv ftb spiller. er en spiller som vil være et godt tilskud til serveren. er ingen grifer eller tyv.
What are your ingame "plan"?: lage en base og hjelpe andre spillere
 

_Khalon_

New Member
Jul 29, 2019
1
0
0
Nick: _Khalon_
Age: 15
Country: Sweden
Experience with FTB: Ive played alot and i'm good with most of the mods.
About yourself: Aint much to tell :p
What are your ingame "plan"?: Have fun :)
 

LifeDrainer45

New Member
Jul 29, 2019
1
0
0
Nick: LifeDrainer45
Age: 15
Country: Sweden
Experience with FTB: Have played FTB for a long time, I'm pretty good with IC2,gregtech and buildcraft. Have also played alot of tekkit.
About yourself: I'm a 15 year old guy from the middle part of sweden. I like to play FTB and just playing around with mods.
What are your ingame "plan"?: My ingame plan is to have fun and play with you guys and try to make a cool powerplant. Hope i get it. Thanks for reading and have a good day.
 

CubeGeek

New Member
Jul 29, 2019
1
0
0
Nick: CubeGeek
Age: 14
Country: Norge :D
Experience with FTB:har spilt det enn del fikk end game tinga men det er en stund siden. vill spille det igjen :)
About yourself: Jeg er en gutt på fjorten år som leter etter en whitelisted server. jeg har alltid vært svært interresert i spill og har litt "SkIILzz".
What are your ingame "plan"?: Lage mange tøffe bygninger, leke rundt med random stuff, hjelpe andre og utforske. :)
(it can be written in norwegian, danish or swedish if you want)