Whitelist Server Fanzypants FTB [Whitelist] [Hard] [Scandianvian]

  • This section is now closed. Server owners can remake their threads in the new server section here. If you are looking for a server you can use both this section and the new section for the time being.

Dre90

New Member
Jul 29, 2019
1
0
0
Nick: Dre90
Age: 22
Country: Norge
Experience with FTB: Jeg har spilt FTB i flere måneder og før det så spilte jeg Tekkit.
About yourself: Jeg er en gutt på 22 som bruker meste parten av fritiden min på gaming. Går fortiden i FTB og BO2.
What is your ingame "plan"?: Finne ett redrock område og bygge en "Mars base"
 

Pastortom

New Member
Jul 29, 2019
16
0
0
English:

Nick: Pastortom
Age: 29
Country: Norway
Experience with FTB: Newly started, been playing for a week, and gotta say I love it. Im alltogether new to minecraft, but learning really fast. Got some experience with FTB machines in general, and computercraft.
About yourself: Like to meet new people. Helpful, nice and good morale.
What are your ingame "plan"?: Invest alot of time to build a nice castle that will last a good while. The 4 other server sIve been on the last week, Ive invested about 70 hours in, and its all wasted due to immense server problems and rollbacks. Its really demotivating, so Im looking for a stable server where I can merely invest alot of time and build up my game. Love to help out and discover new things about the game. Just recently learned how to use turtles and quarries, and hope this is part of the server as well as Twilight Forest. Not to mistake me for a lazy player, as I like to progress from manual mining, and then to more automated mining later on in the game.

Norwegian:

Nick: Pastortom
Age: 29
Country: Norway
Experience with FTB: Startet nylig, spilt i litt over en uke, og må si jeg elsker spillet. Ganske ny til minecraft generelt, men lærer fort. Har noe erfaring med computercraft og FTB generelt
About yourself: Imøtekommende, hjelpsom, hyggelig og liker å ha det gøy.
What are your ingame "plan"?: Bruke mye tid på å bygge ett fint slott som vil vare lenge. De 4 andre serverne jeg har testet ut den siste uken, har jeg investert rundt 70 timer og mistet alt grunnet alvorlige server-problemer og rollback's. Veldig demotiverende. Så leter etter en stabil server jeg kan bruke masse tid på. Digger å hjelpe folk og finne ut mere om spillet. Lærte meg nylig å bruke turtles og quarries, og håper dette er en del av serveren så vell som Twilight Forest. Jeg forstår godt hvordan spillet fungerer, og vil nyte det så godt jeg kan, så tålmodig manuell mining er absolutt noe jeg er klar for, for å så bygge meg opp for mere automatisk mining senere i spillet som turtles/quarries.
 

twiinkee

New Member
Jul 29, 2019
1
0
0
Nick:KrabbeFredrik
Age:15-16
Country:Norway
Experience with FTB:I have played ALOT singleplayer
About yourself:I'm a 15 year old boy, who really like minecraft, especially FTB
What are your ingame "plan"?:My plan would be to make a beutyfull base with diffrent types of automatic machinery
 

Jackassbuilder_7

New Member
Jul 29, 2019
3
0
0
Nick: Jackassbuilder_7 My name is rude, i know. I were a child when i created this account.
Age: 13
Country: Norway
Experience with FTB: Well, testing out stuff
About yourself: I am mature and enjoyable. I also have great humor.
What are your ingame "plan"?: Get to IndustrialCraft and ThaumCraft 3
 

xTrick_Snipez

New Member
Jul 29, 2019
1
0
0
Nick: Jaidyn
Age:11
Country:
Experience with FTB: I Have heaps of skill in Minecraft And Tekkit I Am New to FTB
About yourself:I PLay Minecraft Alot On PC,Xbox,Pe
What are your ingame: Jaidynwebb3 or jaidynwebb3
(it can be written in norwegian, danish or swedish if you want)[DOUBLEPOST=1362518433][/DOUBLEPOST]Sorry i forgot
Country Australia
 

Zolbar

New Member
Jul 29, 2019
1
0
0
Nick: Zolbar
Age: 22
Country: Norge

Experience with FTB: Har ikke så mye erfaring innen FTB, Men til gjengjeld har jeg vert en gamer i mange år, og kommer meg som regel over hindere som kommer langs veien både med og uten et team i ryggen.

About yourself: er en kar på 22 som nyter livets glade dager i plankebyen Fr.stad. På gaming siden har jeg spilt alt ifra MMORPG, stratergi, FPS og en hel del annet.

What are your ingame "plan"?: Akkurat nå er jeg på utkikk etter noen hyggelige og voksene gamere som jeg kan slå av en prat med mens vi bygger unike ting.. (Store, vanskelige og tidskrevende prosjekter foretrekkes)
 

20brogan

New Member
Jul 29, 2019
42
0
0
I was running around in the Twilight Forest and just got kicked for an internal server error. Now every time I log on I get kicked for the exact same reason. Can someone please help?
 

KingHaavard

New Member
Jul 29, 2019
8
0
0
Nick: KingHaavard
Age: 13 Er ikke barnslig eller dårleg forde
Country: Norge
Experience with FTB: Siden Desember 2012, har spilt tekkit lenge!
About yourself: Jeg er en hardt arbeidene Minecrafter som leter etter en server til og recorde og spille på!
What are your ingame "plan"?: Skal lage en liten middelalder by, og skal recorde og kansje livestreame.
 

Swampemann

New Member
Jul 29, 2019
1
0
0
Nick: Swampemann
Age: 19 år
Country: Norge
Experience with FTB: Har spilt FTB ca. 5 uker, og har spilt tekkit i lang tid.
About yourself: Jeg er en Minecrafter som elsker å spille, og har lenge letet etter en norsk server,
har ikke spilt så mye FTB online, men ville prøve nå!
What are your ingame "plan"?: Jeg har ikke noen store planer, men jeg vil lage en stor fabrikk.:)
 

SlyNikky

New Member
Jul 29, 2019
1
0
0
Nick: Nikky203
Age: 16
Country: Norway
Experience with FTB:

I started playing FTB 8 months ago.
I have plans to start a youtube series and play Minecraft and FTB.
But do not know if I shell play it on my server alone or maybe this.
I will definnetift start a series on this server =)

Appreciate if I get one answer YES / NO!
Do not like having to wait for a reply =)

Love from Nikky203
 

20brogan

New Member
Jul 29, 2019
42
0
0
Does the server have a new IP Address? According to the multiplayer minecraft area, the server is now 1.5.1 and is a totally different host.
 

Jackassbuilder_7

New Member
Jul 29, 2019
3
0
0
Nick:Jackassbuilder_7 Høres dårlig ut, men er veldig hyggelig. Da jeg var 10 år tenkte at jeg skulle være kul overfor vennene mine og lagde navnet sånn, feila :p
Age: 13 Er hyggelig og flink.
Country: norge
Experience with FTB: Har spilt i 4 måneder nå, ikke så god :p
About yourself: Jeg elsker å chatte og har en mic.
 

snooy

New Member
Jul 29, 2019
1
0
0
Reply here if you want to send an app
Nick:Snooy
Age:26
Country: Norge
Experience with FTB: Veldig lite, Endel erfarign med Tekkit.
About yourself: Vel, er utdannet som teknisk prosessopperatør, så tekkit like jeg veldig godt, dessverre blir det ikke oppdatert lengre, så jeg vil prøve FTB, Liker helst å spille på servere der man kan snakke med andre Gi råd og få råd :)
What are your ingame "plan"?: Test ut hva Feed the beast har og by på, bygge Enestående maskiner, Fabrikker og det som måtte være mulig:)
(it can be written in norwegian, danish or swedish if you want)
 

iseja00

New Member
Jul 29, 2019
1
0
0
nick:iseja00
age:12
jag är från sverige gillar och spela minecraft har spelat tekkit sen det bara vara ett självinstallerande paket och kan mycket av grunderna i ftb
och mina vänner vill inte skaffa ftb det är därför jag vill spela med andra från skandinavien
my ingame plans: jag vill spela lite bygga några maskiner och utforska
about yourselves:jag har spelat minecraft sen 1.7.3 och är väldigt positiv och hatar att fuska
 

Ernst

New Member
Jul 29, 2019
9
0
0
Nick:Motocheat
Age:23
Country:Norge
Experience with FTB:litt med Direwolf pack og en del i tekkit, men det er en stund sia, akkurat kommet hjem etter et halvt år i australia
About yourself:næi morsom fyr, liker og spille
What are your ingame "plan"?:erm, bygge et dirt hus