Whitelist Server Fanzypants FTB [Whitelist] [Hard] [Scandianvian]

  • This section is now closed. Server owners can remake their threads in the new server section here. If you are looking for a server you can use both this section and the new section for the time being.

Woltox

New Member
Jul 29, 2019
1
0
0
Nick: Woltox
Age:19
Country: Norway
Experience with FTB: Never played FTB multiplayer, so about 10% (played tekkit thought)
About yourself: A 19yr boy. Started playing Minecraft in alpha 1.2, and have played until now.
What are your ingame "plan"?: Learn, eventually build a Company (Gonna take over the world haha *evil laught*)
But yeah, my main plan is to learn, get to know the comunity and when the time comes, make my own company
 

AManger

New Member
Jul 29, 2019
1
0
0
Nick: AManger
Age: 18
Country: Norway
Experience with FTB: Har spilt FTB siden det kom ut på forskjellige servere, og elsker det. De fleste modsene sitter inne, og jeg føler at jeg kan bidra positivt på serveren.
About yourself: 18 år, fra Oslo. Spiller FTB 2-3 timer daglig, og har vært svært aktiv siden det kom ut. Er en positiv person, og jeg føler at jeg kan bidra med en del på serveren, samtidig som jeg takler de fleste modsene på serveren fint.
Ingame plan: Har tenkt til å fokusere en del på biomass som energi-kilde, og skape et eco-friendly miljø. Tenker også å skape en stor automatisk base, og skape et positivt miljø med nye kompiser.
-AManger
 

20brogan

New Member
Jul 29, 2019
42
0
0
Nick: 20brogan
Age: 18
Country: America (U.S.A)
Experience with FTB: I have been playing for about six months and am getting way to addicted to Thaumcraft 3
About yourself: I started playing Minecraft in v1.2.5 and since then have become very addicted to it.
What are your ingame "plan"?: To further my knowledge of FTB and work on making things that can be helpful for everyone.
 

Schjarmer

New Member
Jul 29, 2019
31
0
0
Nick:Schjarmer
Age:20
Country: Denmark
Experience with FTB: some direwolf20 n beta pack
About yourself: simple player know most basic stuff but like to larn more
What are your ingame "plan"?: find a great place to live, make it look good n have fun with the other players
 

Simon Mattila

New Member
Jul 29, 2019
14
0
0
Nick: SimonMattila
Age: 17
Country: Sweden
Experience with FTB: I've played since it got released, and still playing. I'm good at it, before Feed the beast I played Technic Pack.
About yourself: My name is Simon Mattila and I'm 17 years old, I have played Minecraft since 2009 and I love it. I love to hang out with friends and listen to music, most preferably House/Dubstep or Remixes of songs heheh. I love to fish and swim in my pool. I'm from Sweden,Gothenburg and i'm a Male (You no say?). I hope that I will feel like home while playing with you guys and girls.
What is your ingame "plan"?: My ingame plan is to make a big Apiary/Alveary house, Ill also make some cool constructions and stuff with the mainmods (Industrial Craft, Build Craft ect..)


I got recruited by Ebix and 20brogan! =)
I'm friendly towards other players.

Thanks for looking at my application and I hope you consider it :)
Have a nice day.
 

23porsche09

New Member
Jul 29, 2019
1
0
0
Nick: 23porsche09
Age: Snart 13
Country: Norge
Experience with FTB: Har spilt det en stund nå, og bare elsker det!
About yourself: Jeg liker å spille Tekkit, Minecraft, FeedTheBeast, Team Fortress, Ace of Spades, og mange andre Steam-spill
What are your ingame "plan"?: Jeg skal bygge kule maskiner, hus og andre ting. Jeg skal og hjelpe folk hvis de trenger hjelp, eller om det er noe de lurer på
(it can be written in norwegian, danish or swedish if you want)
 

Josho18

New Member
Jul 29, 2019
1
0
0
Nick: Josho94
Age: 18
Country: Norway
Experience with FTB: Fair share of experience with most mods in the Mincrack pack, as i have played a moderate amount since FTB release.
About yourself: I am a student, and looking for a new server as a friend of mine shut down his.(satsujinlol he has applied for and gotten accepted to this server)
What are your ingame "plan"?: Create myself an area/base using mixed mods mainly focusing on thaumcraft. I have a lot to do when in comes to school and the likes so i won't be too active.
 

ST1ANN

New Member
Jul 29, 2019
2
0
0
Nick: ST1ANN
Age: 23
Country: Norway
Experience with FTB: Played alot on a private server with friends and hours of watching YouTubers - e.g. most of the MindCrack guys.
About yourself: 23 year old man from Bergen, Norway. Currently working as a store manager in a retail electronic store.
What are your ingame "plan"?: Have fun and use the advantages of the FTB mod pack to create awesome stuff.

:D
 

HubrO

New Member
Jul 29, 2019
1
0
0
Nick: Delta_0wl
Age:24
Country: Norge
Experience with FTB: Null. Men han 5p3rm1n470r maser jo stadig om at jeg må bytte fra vanilla til FTB...
About yourself: Svett aldrende gamer med dårlig humor og lite livsglede. Men for all del... Kan jo bli morro å prøve noe nytt :S
What are your ingame "plan"? Mistenker at jeg må hjelpe 5p3rm1n470r med alle prosjektene hans og at jeg derfor ikke får tid til å leke så mye selv... Håpet er å få leie leilighet i kåken hans til under 50 diamanter i uka...
 

yawavarma

New Member
Jul 29, 2019
19
0
0
Siden vi er litt usikre på hvor mye nåværende hardware tåler, kan vi ikke ta inn så mange dessverre. Skulle gjerne ha godtatt mange flere men det blir dessverre ikke mulig.

Velkommen Delta_Owl og ST1ANN <--- Whitelisted
 

xXRoJaSXx

New Member
Jul 29, 2019
1
0
0
Nick: xXRoJaSXx
Age: 16
Country: Norge
Experience with FTB: To servere, og ca. 6 månder alene :) Kjenner godt til både tekkit og FTB
About yourself: 16 år gammel gutt kjent med Northcraft gutta og digger minecraft. ka også ¨taker one for the team¨
What are your ingame "plan"?: Spille med en kompis uten og cheate vært et problem når vi ahr vært admins eller OP
 

JasonDelSouth

New Member
Jul 29, 2019
1
0
0
Nick: JasonDelSouth
Age: 24
Country: Norway
Ive played Tekkit for a while, but changed to FTB because of balancing and so on.
Ive played on a English server and my experience with the mod is ok.
A lot to learn though.

I'm a 24 year old dude from Norway who loves to spend some time on minecraft. Ive played minecraft for about one and a half year.

My in-game plan is to have fun and learn new stuff. Maby meet some awesome players.

Greets JasonDelSouth
 

dypfryst

New Member
Jul 29, 2019
1
0
0
Nick: dypfryst / jsjsin (have two accounts)
Age: 31
Country: NO
Experience with FTB: Some, mostly SP
About yourself: Looking for a decent server, relaxed guy.
What are your ingame "plan"?: Just build and have fun.
 

olt

New Member
Jul 29, 2019
1
0
0
Nick: olt
Age: 14
Country: Norge
Experience with FTB: Jeg har drevet litt med FTB men ikke så flink, jeg har sett en god del videoer og lest litt.
About yourself: jeg er en 14 gammel gutt fra norge, jeg spiller en god del og er med venner.
What are your ingame "plan"?: jeg har tenkt til å starte en "base" og grave mye (det må man jo). jeg tenker og å lage jetpack og quarrys som en start :)
 

julllleee

New Member
Jul 29, 2019
5
0
0
Nick: julllleee
Age: 18
Country: sweden
Experience with FTB: been playing ftb for 1/2 months and before that i have played tekkit for some months. both SP and SMP
About yourself: Im a 18 yeat old guy who goes to high school, plays computer most of my free time. Playing most mc and some bf3.
What are your ingame "plan"?: Build a place with a lot of redstone/teck stuff. Im not so good with buildings but im pretty good on redstone and that kind of stuff and have fun with the other guys on the server :)
 

NorwegianRetard

New Member
Jul 29, 2019
8
0
0
Nick: NorwegianRetard
Age: 20
Country: Norway
Experience with FTB: Past 4 months.
About yourself: Love having a laugh and just having fun.
What are your ingame "plan"?: Increase my skills with pretty much everything. I havent "focused" on something yet, but im thinking of it.
 

krogyboy

New Member
Jul 29, 2019
1
0
0
Nick:krogyboy
age:15
experience: i have played mutch tekkit but i have played a little bit ftb too and i like it
country:NORWAY FTW
 

theAscendGT

New Member
Jul 29, 2019
3
0
0
Nick: Petkok
Age:
14
Country:
Norge
Experience with FTB:
Jeg har spilt en del tekkit før FTB kom ut, jeg bytta til FTB med engang for dem brukte det nyeste versonen av minecraft og dem har jo tilatelsen av folka som la ut modsa. Jeg har lert meg en del av FTB gjennom tiden jeg har spilt det. JEg synes det er den beste mod packen jeg har vert borti.
About yourself: Jeg er en rolig type, jeg går på ugdomskolen foresatt. KAn sitte inni innimellom litt mye og gamer. Da jeg gamer gamer jeg mye minecraft, og jeg kommer til å bli en aktiv spiller på servern
What are your ingame "plan"?:
Bygge meg en heftig base og få mye resuser, jeg har også tenkt til å lage vidioer som jeg skal legge ut på min kanal på youtube. BAsen min har jeg tenkt til å lage en øko base!